Revenue Management Works Vanuit mijn vorige rol als Head of M&E kampte ik met het probleem dat ik niet duidelijk inzichtelijk kreeg wat de forecast cijfers per hotel waren. Verschillende systemen, verschillende werkwijze van oudsher en daarmee verschillende rapport stijlen. Met het vernieuwen en optimaliseren van de organisatie werd het ook steeds belangrijker om M&E cijfers duidelijker inzichtelijk te krijgen op een unanieme manier. Mariska heeft daarom een M&E forecast tool gebouwd waarmee we de huidige cijfers met Same Time Last Year en met Last Week kunnen vergelijken die bruikbaar is voor alle hotels. Tevens kunnen we op deze manier per segment en per status beter inzichtelijk krijgen wat er speelt. Lopen we on track of juist achter of voor en door welke groepen of segmenten komt dat dan eventueel? De communicatie met Mariska is prettig geweest. Door allerlei omstandigheden is het project over een lange tijd gerekt geweest, maar dat heeft vanuit RMW het proces niet in de weg gestaan. Ze pakten telkens op waar we waren gebleven en checkten de situatie opnieuw op haalbaarheid. Mariska heeft een groot analytisch inzicht én veel kennis van zaken waardoor zeker voor Revenue doeleinden zij een goede toevoeging kan zijn aan een team of bedrijf.